ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ
Систематизація
та аналіз зібраного матеріалу про педагогічну інновацію.
Сфера зостосування ІКТ в освіті є
предметом розгляду багатьох вітчизняних та зарубіжних науковців. Різноманітні
філософські, світоглядно-наукові, теоретико-методологічні та
практично-дидактичні аспекти використання ІКТ у навчально-виховному процесі
вивчали у своїх працях вітчизняні науковці – Б. Гершунський,
А.
Верлань, Н. Морзе, І. Роберт. Психолого-педагогічні аспекти застосування ІКТ у
навчальному процесі розглядаються у дослідженнях О. Гокуня, М. Жалдака, Ю. Машбиця.
Погляди вчителів на можливості
застосування ІКТ у навчанні, здатність приймати свідомі рішення щодо вибору
цифрових засобів для покращення процесу викладання та досягнення навчальних
цілей, а також уміння використовувати їх для пошуку нових підходів до навчання
є важливими для ефективного впровадження ІКТ у шкільну освіту.
ПАНОРАМА ВИСТУПІВ УЧИТЕЛІВ
ВИКОРИСТАННЯ ІКТ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ (підготувала Іграєва А. В.)
ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ (підготувала Богдан Т. Й.)
Немає коментарів:
Дописати коментар