ОБЛАСНА ВИСТАВКА "ОСВІТА ЗАПОРІЗЬКОГО КРАЮ - 2016"

РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОБЛЕМНОЇ ТЕМИ

ТЕОРЕТИЧНИЙ  АСПЕКТ

Систематизація та аналіз зібраного матеріалу про педагогічну інновацію.
      Сфера зостосування ІКТ в освіті є предметом розгляду багатьох вітчизняних та зарубіжних науковців. Різноманітні філософські, світоглядно-наукові, теоретико-методологічні та практично-дидактичні аспекти використання ІКТ у навчально-виховному процесі вивчали у своїх працях вітчизняні науковці – Б. Гершунський,
А. Верлань, Н. Морзе, І. Роберт. Психолого-педагогічні аспекти застосування ІКТ у навчальному процесі розглядаються у дослідженнях О. Гокуня, М. Жалдака, Ю. Машбиця.
      Погляди вчителів на можливості застосування ІКТ у навчанні, здатність приймати свідомі рішення щодо вибору цифрових засобів для покращення процесу викладання та досягнення навчальних цілей, а також уміння використовувати їх для пошуку нових підходів до навчання є важливими для ефективного впровадження ІКТ у шкільну освіту.
Цільове призначення ІКТ – всебічний розвиток школяра.
                                                   

ПАНОРАМА ВИСТУПІВ УЧИТЕЛІВ


ВИКОРИСТАННЯ ІКТ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ (підготувала Іграєва А. В.)



АНАЛІЗ  УРОКУ  З  ВИКОРИСТАННЯМ  ІКТ


Немає коментарів:

Дописати коментар