Наше методичне об'єднання:
- об'єднує вчителів початкових класів;
- вчить використовувати нові, сучасні форми і методи навчання;
- допомагає вчителям-початківцям;
- планує роботу класу;
- діагностує рівень досягнень, запити та інтереси дітей, труднощі педагогів у роботі;
- коригує план виховної роботи;
- узагальнює кращий досвід вчителів початкових класів;
- стимулює творчу активність.
Головні завдання, які стоять перед учителями початкової ланки
1. Формувати в учнів мотивацію до навчання, підвищувати пізнавальну активність, поглиблювати і розширювати знання, підтримувати творчо обдарованих учнів, створювати умови для розвитку інтелектуальних, творчих конкурсах "Кенгуру", "Колосок" та ін.
2. Організовувати пошукову діяльність, розвивати самостійність мислення, формувати відповідні компетенції; використовувати набуті знання і вміння у реальних ситуаціях повсякденного життя.
3. Удосконалювати літературну освіту школярів, формувати в них загальну культуру та мораль в сучасному суспільстві, виховувати активну громадянську позицію.
4. Розвивати моральні якості, художньо-естетичну, правову, трудову, екологічну культуру вихованців, сприяти успадкуванню молодими школярами духовних надбань українського народу, досягнень високої культури міжнаціональних взаємин.
5. Забезпечувати захист прав і свобод дітей, створювати умови комфортного освітнього середовища.
6. Профілактика правопорушень, шкідливих звичок.
7. Співдружність сім'ї та школи.
8. Охорона життя та здоров'я дітей.
Напрямки нашої діяльності
- Запроваджувати елементи диференційованого навчання учнів.
- Розвивати пізнавальні здібності учнів.
- Навчання в парах змінного складу.
- Розвивати зв'язне мовлення молодших школярів.
- Робота зі здібними та обдарованими учнями.
- Вивчати та запроваджувати у щоденній роботі досвід кращих педагогів країни, області, району, школи.
- Всю виховну роботу направити на удосконалення навчально-виховного процесу, на досягнення високих результатів початкового навчання.
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ЗІ ЗДІБНИМИ ТА ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ
ПОРТФОЛІО
ДОДАТКИ
Немає коментарів:
Дописати коментар