Кожний учитель повинен домогтися,
щоб учень якнайкраще знав близьке, дороге йому:
Батьківщину і все, що її стосується,
так само, як уміє читати, писати, лічити.
К. Д. Ушинський.
Наказ МОН № 641 від 16.06.2015 "Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-паріотичного виховання у загальноосвітній навчальних закладах"
Виховання у молодого покоління почуття патріотизму нині визнано проблемою загальнодержавного масштабу. У сучасних умовах патріотизм виявляється у: любові до Батьківщини готовності утвердити незалежність своєї держави піднесенні України до рівня високорозвинених країн світу.
У початкових класах важливого значення набувають такі інтерактивні засоби виховання, як народні обряди та традиції, що спрямовані на розвиток творчого потенціалу особистості, кооперування та гуманізацію стосунків у колективі.
Мета національно – патріотичного виховання
- Формування та розвиток у учнів високої патріотичної свідомості,
почуття вірності своїй Вітчизні, прагнення до виконання свого громадянського
обов'язку.
- Виховання патріотичних якостей особистості відповідно до моделі
"Громадянина - патріота України".
Результативність усієї роботи повинна сприяти тому, щоб у дітей:
- виникла зацікавленість у дослідженні історії рідного краю народних традицій, бажання їх берегти;
- пошукова активність трансформувалась у допитливість;
- розвинулися здібності до генерування оригінальних ідей;
- з’явилось відчуття особистої значущості від залучення до різних видів роботи.
Основні напрямки патріотичного виховання
У конкурсі на кращого читця декламатора віршів «Лунай, величне наше слово!» вибороли:
І місце - Тищук Олександра (3 - А кл.) і Бабаніна Владислава (3 - Б кл.);
ІІ місце - Мазнюк Ганна (3 - А кл.) і Пасько Анастасія (2 кл.);
До Дня захисника України були проведені виховні години:
· «В єдності наша сила» 1 кл. , класний керівник Іграєва А.В;
· «Є така професія Батьківщину
захищати» 2 кл. класний
керівник Мінакова І.О;
· «З відданістю українці в
серці», 3-А кл., класний керівник Підгорна В.В.;
· "За
Україну, за славу, за волю...", 3-Б кл. класний керівник Богдан Т.Й.;
До Дня визволення
України від фашистських загарбників проведено :
Уроки мужності :
·
«Ті дні у пам’яті народній»,
класний керівник 1 кл. Іграєва А.В.;
·
«Люди, які прославили мій
рідний край», класний керівник 2 кл.
Мінакова І.О.;
· «Визволення Михайлівни від
фашизму», класний керівник 3-А кл. Підгорна В.В.;
·
«Тільки пам'ять не сивіє»,
класний керівник 3-Б кл. Богдан Т.Й;
·
«Пам'ять не згасає», класний
керівник 4 кл. Шестак О.Р.
До Дня
Гідності та Свободи проведено виховні
години:
"Україна вільна та прекрасна держава!" 2 кл.,
кл. Мінакова І.О.
«Україно, для тебе я можу!» 3-А кл., класний керівник Підгорна В.В.;
«Оберіг для захисника» 4 кл., класний керівник Шестак О.Р.
До Дня пам'яті жертв голодомору проведено урок-пам'ять
"Україна пам'ятає - світ визнає"
З нагоди Дня Збройних Сил
України проведені:
Виховні
години:
«В єдності наша сила» 1
кл., класний керівник Іграєва А.В.;
«З відданістю Україні в
серці» 2 кл., класний керівник Мінакова І.О.;
«Українські звитяжці.
Історична подорож у часі. Славетні імена України»
3-А кл. , класний керівник Підгорна В.В.;
«Будемо гідні слави воїнів-героїв» 3-Б кл., класний
керівник Богдан Т.Й.;
«Ніхто, крім нас!» 4 клас, класний керівник Шестак О.Р..
«Ніхто, крім нас!» 4 клас, класний керівник Шестак О.Р..
Виховні заходи до Дня Соборності України:
«Україна є і буде» 1 клас ,
класний керівник Іграєва А.В;
«Ми маленькі українці» 2 клас , класний керівник Мінакова І.О.;
«День
Соборності України. Історія свята» 3-А клас ,
кл. керівник Підгорна В.В.;
«Тебе не можна не любити..» 3-Б клас, класний керівник
Богдан Т.Й.;
«Україна – єдина
соборна держава» 4 клас , класний керівник
Шестак О.Р.
Акція "Допоможи Українській армії!"
Немає коментарів:
Дописати коментар